Крок до розуміння: підтримка дітей з аутизмом починається з фахового зростання
Олександра Андріюк та Тетяна Лотиш — фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсного центру — долучилися до другого заняття навчального проєкту за програмою спеціальної підготовки «Особливий світ дитини з аутизмом: екологія взаємин дитини й фахівця на ранніх етапах підтримки».
Під час тренінгового модуля учасники глибше ознайомилися з:
🔹 проявами ранньої симптоматики та коморбідних розладів при РАС;
🔹 сучасними підходами роботи за Денверською моделлю раннього втручання та прикладним аналізом поведінки (ABA);
🔹 методами визначення функцій проблемної поведінки та ефективними стратегіями її корекції.
Отримані знання та сформовані практичні навички стануть важливим інструментом у щоденній роботі з дітьми з аутизмом.
Разом розвиваємо професійність задля створення якісної підтримки кожній дитині з ООП.